Sunday 7 January 2018

Kenapa Saya Pilih Shaklee Untuk Buat Bisnes? Bisnes tanpa modal..??

Saya ingin berkongsi ketika saya mula-mula buat keputusan nak buat bisnes Shaklee tanpa modal..

Masa saya join ahli Shaklee..saya tak bayar pun yuran keahlian..dibantu dan didorong oleh seorang kakak perkenalkan produk ini yang sangat prihatin yang banyak memberi semangat dan support kepada saya..Baru kenal dah macam bertahun-tahun kenal..sangat friendly orangnya.


Saya register ahli pada 12disember2017. Pada mulanya saya order detox complex shaklee pada bulan november, oleh kerna budget tidak mencukupi, vivix dan nutriferon pula saya order pada bulan december. Pada awalan saya dapat bonus pertama sebanyak rm3+..bestkan..walaupun tak banyak saya yakin dapat usaha lagi dan bersyukur perkenalkan produk ini. Pada bulan Januari 2018 dinaikkan lagi sampai tergumpul bonus rm5+. 



Membeli produk untuk diri sendiri dapat bonus lagi..Saya terpikir..Kalau serius buat bisnes Shaklee ni..boleh bantu tambah pendapatan keluarga..as a side income.. Buat Side Income Yang Mudah Bersama Shaklee.





Balik pada tentang saya pada mulanya nak cuba produk terbaik ini..saya pernah juga terdengar produk shaklee iaitu supplimen vivix ini bagus untuk sesiapa sahaja yang melahirkan secara pembedahan, terbukti vivix sangat sesuai dengan saya.



Dalam masa 2 minggu dah sembuh dan kering luka luaran pembedahan saya. Ini kerana saya amat risau kerana mempunyai sejarah melahirkan anak ke-2 kerana saya pernah mengalami "wound breakdown" iaitu berlakunya pendarahan pada luka selepas pembedahan selepas bersalin anak ke-2. Doktor terpaksa melakukan pembedahan untuk kali ke-2. Lambat luka masa tu nak sembuh. 


Selepas melahirkan anak ke-3 darah saya tidak stabil sampai doktor pun tidak tahu apa puncanya..dan terpaksa diambil darah dan dijangkakan ada jangkitan pada hati, tapi alhamdulillah semuanya selamat..penangan vivix saya ikhtiar mengambil detox shaklee iaitu dtx complex dan nutriferon. Syukur sangat kerana semuanya kembali normal, Walaupun masa itu risau dengan keadaan namun saya amat bersyukur kerana melahirkan bayi lelaki yang sihat, penangan vivix saya dapat berulang alik ke hospital kerana bayi saya admit dua minggu di hospital masih perlukan oksigen dan masih berpantang menyusukan bayi masa itu..


Naluri seorang ibu nak sangat setiap hari mahu jumpa anak susukan anak. Alhamdulillah saya sihat hendaknya. Dari situlah bermula detiknya saya terus aktif menjadi pengedar shaklee...


Keinginan ini datang lepas saya lihat sendiri kesihatan saya bertambah pulih.. SHAKLEE EFFECT SAYA. Tanpa berfikir panjang selepas merasai sendiri keberkesanan produk shaklee ini, saya jadi tertarik untuk berkongsi apa yang saua dapat dari shaklee. Mungkin ada cabaran dugaan yang perlu saya rempuh, tapi "move on" je. Positive atau negative kita terima seadanya. Selagi kita mampu kita teruskan. Sambil menjual produk ini, dapat membantu orang lain dari segi kesihatan, banyak manfaatnya sambil mengguna sambil menjual kepada customer tentang kebaikan produk ini. 

Pengalaman saya dalam bisnes shaklee ini banyak mengajar saya untuk lebih bersikap positif yakin dan lebih mendekatkan diri pada yang maha kaya..yang Maha pemberi rezeki..dan bisnes shaklee bukan setakat bisnes..tapi lebih lagi..tak dapat rasanya nak cari ukhuwah macam dalam group bisnes shaklee kami..erat sangat..saling support each other, alhamdulillah. Nak register ahli? bagaimana nak mulakan bisnes shaklee??





"Di Mana Ada Kemahuan, Di Situ Ada Jalan"


    Your Shaklee independent Distributor

Arhanin Binti Razali


sms | call : 0109748990
Shaklee id : 1283193
Fb name : Nin Li
Email : hanraz1189@gmail.com

Terima Kasih 😊 Kalau sudi add lah saya 😉

No comments:

Post a Comment

Hilangkan Jeragat Dengan Selamat dan berkesan

Ramai yang masih bingung dan tercari-cari cara untuk  hilangkan masalah jeragat dengan Selamat Dan Berkesan ..walaupun sudah pelbagai ca...